fredag 2. november 2012








 
små fragmenter
fra meg
&
velkommen
novembermåned
*smil

9 kommentarer:

Bratte Bakka sa...

Deilige fragment :D God november

Kaspara sa...

Heisan Moa
Jeg liker alle dine fragmenter jeg. Elsker deilige skinn og er avhengig av et slikt på frokoststolen. Også det superfine Hay-bordet da...
Glad helg til deg, Moa!
Klemmer fra Kaspara

Mariela sa...

Your photos always so beautiful.

Have a lovely weekend!

xx

irma´s uthus sa...

Älsskar din blog:)) ha en fin helg, irene

Landcharm sa...

November syntes jeg er deilig, og nå er det deilig med helg! Håper din helg blir fin.

designhund sa...

hei moavenn!
koselig å innom deg igjen:)))
savner å ha tid,
prøver å finne balansen,
finner det her;)
god klem
Tone

cherry blossom blog sa...

så fint <3
god helg!
*veronika

Tulip sa...

Nydelige små fragmenter...fint å innlede helga med!
klem

Maria at inredningsvis sa...

Vilka HÄRLIGA bilder du bjuder på:) din blogg är så mysig.

Om du gillar inredning och mode kan du kolla in min blogg:)

Ha en skön sommarvecka

LOVE Maria från inredningsvis.se
(sverige)