mandag 23. mai 2011



mandagsklem
fra meg!
ha en fin ukestart
alle dere fininger der ute!

22 kommentarer:

victoria (huset i byen) sa...

Og en fin ukesstart til deg også.... fine moa...
klem victoria

designhund sa...

klem til deg 'ååååååå;-)

Lappeline ♥ sa...

Fin mandag ønskes også deg.....og en fin ukestar må du også ha
Klem til deg

Marlene sa...

God ukestart til deg og!
Og takk for et nytt fint ord - fining Ü
Det skal jeg ta med meg.

Jannicke sa...

..takk - og akkurat det samme ønsker jeg deg!
Klem J.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

OMG den skåla var rå !!!!!! får man tak i slikt i butikk ??

hi..hi.. tenkte at det ville bli glatte uten fjas men kanskje i en mørk tresort ; ))

liker han ikke sjiiiten mamma drar hjem ?? om det er noe trøst måtte jeg pakke bort alt mitt da vi kom hit.. nå skal det være moderne.. sa de andre : )) jeg lurer nå inn litt retro jeg ; )

ha en super ettermiddag : ) klæm

Rosetrend sa...

Sola som skinner når man står opp, sjarmerende elever, friske blomster på stuebordet og fine bilder hos deg har gitt meg en veldig fin start på uken. Ha ei flott uke du også!

Josefine sa...

Halloen på en mandag...

Her er det inspirerende innlegg på løpende bånd som vanlig! Fint med mørke og lys kontraster. Skålen var bare helt nydelig.

Ser veldig spennende ut det strikke prosjektet ditt under her også, du er jammen flittig:))

Jeg har kommet hjem fra noen deilige dager i Danmark. Nydelig vær og et skikkelig inspirasjonskikk..

Ønsker deg en fin kveld min skjønne venn, stoooor Josefineklem

liven sa...

Hei
Hypnotisøren har jeg lest....den er god!!
Litt av en tittel på din....om jeg skal lese den får jeg gjemme den i en annen bok :o)
Den jeg leser er en triologi....om det danske politikermiljø! Kjempebra...og anbefales :o)
Delikate bilder som alltid Moa :o)

Klem!!

Signe sa...

Så kult med svart hekladuk, det ser man ikke hver dag :)
Mandagsklem!

an-magritt sa...

♥ ♥ ♥

Elina sa...

måndagskram tillbaka! :-)

deconordic sa...

Jeg falt også fullstendig for kombinasjonen hekling og svart. Knalltøft. Må gjøre noe lignende, tenker typ: pute med silkerygg og svart heklemønster på forsiden f.eks. Hmmm. Inspirert!

Tulip sa...

Najs!

Finefinefinebilder;)
Keep om,Moa,
WE LOVE IT!!!

Klem TULIPPA-SNUPPA

holmberg sa...

Knallfine bilder vennen!
Jeg rådigger!
Ny skål eller?
Berre lekker;)
Håper dagen ble fin
og at du ikke blåste vekk,
for det gjorde jeg;)))
see you soon, snuppa
*smile

Inger Johanne sa...

Mandagsklem tilbake(sjølv om det vel strengt tatt er veeeeldig sein mandag, eller veeeeeeldig tidlig tirsdag...)

Ha ein flott vekestart!
Klem

coco sa...

lacy looks of this crochet is very pretty

Anniken Zahl sa...

Hærlige ord og bilder som kick off for uken!! :) takk! Titt inn til meg,så ser du vilken fantastiak opplevelse jeg fikk mandag morgen på jobb! Priviligert følte jeg meg jammen!! Fortsatt finfin uke til deg!!

Dans på roser... sa...

vakkert.....elsker bloggen din, Moa....så sanselig og deilig som bare få kan få det til pr. blogg!

mmmmmm.....
Nemlig.

;) Kathrin

Lidyll sa...

Nyyydelige bilder! Du er helt RÅ!*smile*

...elsker den svarte heklede duken (er det duk?) i første bildet der...og trebollen..åh..*sukk*

Ønsker deg en super uke, søte*smile*

Stoor klem

alma sa...

Your blog is very sweet. And the last picture is just gorgeous.